Xəbər lenti

  • 2017-01-18
  • 15:51 Azərbaycanda nüvə xammalı ehtiyatları axtarılacaq
    15:35 Lavrova bəyanatla cavab verildi
    15:27 Nazir: "Avropanın ən böyük problemi Avropanın özüdür"
    14:57 Qubad İbadoğludan Lavrov açıqlaması: "Moskva buna göz yummayacaq"
    14:55 Azərbaycan və İslam İnkişaf Bankı arasında qrant sazişi imzalanıb
    14:23 CİA 11 milyondan çox gizli sənədi ictimaiyyətin istifadəsinə verib
    14:18 Kılıçdaroğlu və Baxçalı bir araya gəliblər
    14:06 Sabah havanın kəskin dəyişəcəyi gözlənilir
    13:51 İtaliyada zəlzələ baş verib
    13:45 Corc Buş xəstəxanaya yerləşdirilib
    13:30 "ASAN" xidmətin iş qrafiki dəyişdi
    13:20 BSU-nun yeni rektoru Kamal Abdulladan danışdı
    13:15 Çin ABŞ-a Tayvanla bağlı etiraz edib
    12:58 Böyük Britaniya turistlərini Qambiyadan təxliyyə edir
    12:37 Təhsil Nazirliyi “Qafqaz” Universitetinin bağlanmasına reaksiya verib
    12:25 Davosda Azərbaycan və İsveçrə prezidentləri arasında görüş olub
    12:10 Qafqaz Universiteti bəyanat yayıb
    12:00 Ermənilər təlimə başladılar
    11:38 Uşaqların peyvənd edilməsi haqqında məlumat elektronlaşacaq
    11:25 Le Peni Krıma dəvət etdilər
    11:07 Dövlət departamenti Bakının tələbi ilə həbs edilən bloqqerdən danışıb
    10:55 Qafqaz Universiteti ləğv olunur
    10:46 Amerikalı siyasətçi Rusiyanı Yaxın Şərqdə əsas oyunçu adlandırıb
    10:28 Dollar bu gün neçəyədir?
    10:25 Elmar Məmmədyarov Malayziyaya səfər edib
    10:09 Tramp inauqurasiyanı boykot edənlərə səsləndi: Biletləri qaytarın!
    09:24 Prokurorluğa hücum - 4 nəfər ölüb
    09:12 Van bölgəsində iki terrorçu öldürülüb
    08:58 Ağ Ev: Obama Putini işgüzar adam hesab edir
    00:09 "Vicdanı olan hər kəs konstitusiya dəyişikliklərinə etiraz etməlidir"
    05
    14:57:59
    Noyabr
    1214 nəfər oxuyub

    “Əli və Nino “ film yoxsa bol effektli reklam çarxı?

    Bu yaxınlarda “Əli və Nino” filminə baxdım. Əvvəlcədən deyim ki, film haqqında deyəcəklərim yalnız bir tamaşaçı mövqeyindən ibarət olacaq. Sadəcə söz verə bilərəm ki, obyektiv olacağam. Təbii ki, mən də film haqqında mütəxəssis rəyi oxumaq istəyirəm, şəxsən Aygün Aslanlının bu mövzuda yazısını səbirsizliklə gözləyirəm.

     

    Filmə baxmamamışdan əvvəl “facebook” dostluğumdakı insanlar demək olar ki, iki yerə bölünmüşdülər. Bir qrupu filmi tərifləyir, digərləri isə birmənalı olaraq pisləyirdilər. Bəzən bu müzakirələr siyasi tərəflərə də yönəlirdi.  Bütün bunlardan kənarda film haqqında fikrimin formalaşması üçün “Əli və Nino”ya baxmağa getdim.

     

     

     

    Filmdə müsbət mənada diqqətimi çəkən əsas məqamlardan biri məhz effektlər oldu. İstər səs, istərsə də görüntü effektləri  insanı yormur. Hətta Azərbaycanın müxtəlif məkanlarını görmək insana zövq verir. Ancaq ssenari ilə bağlı təəssüf ki, eyni şeyi demək olmur. Çünki filmin ortalarından sonra artıq darıxmağa başlayırsan.  Ümumilikdə filmin səhnələri yaxşı işlənmiş reklam çarxını xatırladır. Addımbaşı Azərbaycan və azərbaycançılıqla bağlı fikirlər səslənir. Buna şüar desək daha doğru olar. Bu mənada filmdə kiçik bir pafos hiss olunur. Təbii ki, bu pafos nə Nurəddin Mehdixanlının teatrda qışqırmağı, nə də Məleykə Əsədovanın ağlamağı kimi dərin deyil. Daha çox ssenaridə hiss olunan pafos əsintisidir desək doğru olar. Azərbaycançılıq, şərq ideyası əsərdə də işlənib. Ancaq sanki romanda bu detallar çox incə işləndiyindən insanın gözünə bir o qədər də batmır.

     

    “Əli və Nino” haqqında səsləndirilən ən əsas tənqidlərdən biri də tarixiliyə fikir verilməməsi və əsərə sadiq qalınmamasıdır. Ancaq düşünürəm ki, tarixilik məsələsi demək olar ki, bütün filmlərdə bəzi detallar səviyyəsində yaddan çıxır. Məncə rejissorun əsərə nə dərəcədə sadiq qalması məsələsi də müzakirə edilməməlidir. Çünki əsər müəllifin, film isə rejissorun sözüdür.

     

    Əsas tənqidlərdən biri də “Bir kərə yüksələn bayraq, bir daha enməz” ifadəsinin Məhəmməd Əmin Rəsulzadənin deyil Fətəli xan Xoyskinin dilindən səsləndirilməsi idi. Ancaq filmə baxanda görürsən ki, burada bir qərəz yoxdur, sadəcə filmin gedişi onu tələb edirdi. Ən azından mən belə fikirləşdim. Bütün hallarda hər ikisi də eyni ideya uğrunda vuruşurdular və Xoyskinin Rəsulzadənin fikirlərini dağ başında səsləndirməyi çox normal idi.

     

     

     

    Ancaq bütün bunlarla yanaşı filmdə görmək istədiyim, əsəri oxuduğumda səhnəbəsəhnə gözümdə canlandırdığım bir bölüm vardı. Bu da Ninonun qaçırılma səhnəsində Əlinin Məlikovun qırmızı-qızılı atını minməsi və sonda Məlikovun atın öldürülməsi ilə bağlı göstəriş verməsi idi. Məncə şərqli xarakterini dildə deyilən şüar səviyyəsində göstərməkdənsə, məhz Məlikovun və atının timsalında göstərmək daha doğru olardı.

     

    Bütün hallarda filmdə “Əli və Nino” romanındakı energetikasını və müəllifin ağrılarını duymaq olmur. Təbii ki, bayaq da dediyim kimi, filmin müəllifi rejissordur və onun dəsti-xətti hiss olunmalıdır. Ancaq təəssüf ki, bu filmdə rejissorun mövqeyini, baxışını görə bilmirik. Ümumillikdə “Əli və Nino” filmdən çox, bol effektli reklam çarxına oxşayır.

     

     

     

     

    Yazarın arxivi